- Nowy






Przenośny i lekki.
Wydajność do 23%.
Solidna i wodoodporna zgodnie z normą IP68.
Jednoczęściowa, składana konstrukcja.
Panel słoneczny EcoFlow 110 W zapewnia niezależność od sieci energetycznej – a korzystając z energii odnawialnej, jednocześnie przyczyniasz się do ochrony środowiska.
Oszczędność czasu i miejsca. Nasze panele słoneczne należą do najbardziej wydajnych i kompaktowych na rynku: dzięki współczynnikowi konwersji sięgającemu nawet 23% nie tracisz czasu. Ponadto panel o mocy 110 W jest o około 10% mniejszy od porównywalnych produktów.
Najwyższy komfort. Prosty montaż zajmuje bardzo mało czasu i można go wykonać w dowolnym miejscu: wystarczy otworzyć torbę, ustawić panel pod odpowiednim kątem i już można wytwarzać prąd. Dołączona torba służy jednocześnie jako praktyczna podstawka.

Odporny i trwały. Dzięki certyfikatowi IP68 panel jest odporny na wodę (do głębokości 1 m), pył i piasek. Solidna konstrukcja z łatwością wytrzymuje upadki i uderzenia.
Bezproblemowy transport. Panel słoneczny o mocy 110 W jest dostarczany z torbą transportową, która chroni składany panel i pozwala na jego kompaktowe przechowywanie. Dzięki łatwej obsłudze w miejscu docelowym można od razu zacząć korzystać z czystej energii.
Specyfikacja EcoFlow 110 W mobil
| Wymiary (po rozłożeniu): | 178,5 × 42,0 × 2,5 cm |
| Wymiary (po złożeniu): | 42,0 × 48,0 × 2,5 cm |
| Waga: | 4 kg |
| Gwarancja: | 24 miesiące |
| Moc znamionowa: | 110 W (±5 W) |
| Wydajność: | 22–23 % |
| Napięcie jałowe: | 21,8 V (Vmp 18,4 V) |
| Prąd zwarciowy: | 6,5 A (impulsowy 6,0 A) |
| Typ ogniwa: | krzem monokrystaliczny |
| Temperatura pracy i przechowywania: | od -20 °C do 85 °C |
Opis
Specyficzne kody
Since 1 January 2023 a VAT rate of 0 % applies to certain photovoltaic products.
Up to 30 kWp no proof is required. The conditions are deemed met if the installed gross capacity of the system according to the Marktstammdatenregister does not and will not exceed 30 kilowatts (peak).
If the goods are not bought for a photovoltaic system — for camping, travel or resale, for example — the regular rate applies. Choose 19 % VAT in that case.
Should the conditions not have been met despite your confirmation, the statutory VAT may be charged afterwards.
Text of the law: § 12 (3) UStG. We do not provide tax advice — if in doubt, please consult your tax adviser.